شما اینجا هستید: خانهاستانهاایلامسپاهفرمانده کل سپاه عنوان کرد: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 16 مرداد 1399 ساعت 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم، گفت: ملت لبنان ستاره‌‌های بزرگ مقاومت در دنیای اسلام هستند و همیشه با صبر و استقامت با حوادث برخورد کرده‌اند.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در حاشیه نخستین جلسه هیئت امنای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه بندر بیروت به ملت ، دولت و حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: ملت لبنان ستاره‌‌های بزرگ مقاومت در دنیای اسلام هستند و همیشه با صبر و استقامت با این حوادث برخورد کرده‌اند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر اینکه صبر ملت، دولت و حزب‌الله لبنان، نسخه اصلی عبور این کشور از شرایط فعلی است، گفت: اعلام می‌کنیم که تمام ظرفیت‌های ما برای امداد و کمک به ملت لبنان بسیج شده است.

فرمانده کل سپاه  با تاکید بر اینکه ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم و تا انتها در کنارشان هستیم، افزود: سعی می‌کنیم با کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران، شرایطی برای کمک به ملت لبنان فراهم شود تا مصیبت‌های ناشی از این حادثه را پشت سر بگذارند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ملت لبنان باید در مقابل این حوادث ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: تاریخ در مورد صبر ملت لبنان قضاوت می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت امنای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تصریح کرد: این جلسه در خصوص پژوهش‌های راهبردی در موضوع دفاع‌مقدس و رخدادهای امنیتی در طول ۴۱ سال گذشته برگزار شد.

فرمانده کل سپاه  با اشاره به اینکه پژوهش‌های دفاع مقدس عموما بزرگی و وسعت روح ملت ایران را نشان می‌دهد، گفت: «جریان مقاومت» نشان‌دهنده ظرفیت ملت ایران برای استقامت، پایداری و ادامه حیات سرافزارانه است؛ بنابراین انتقال آن به نسل‌های دیگر موضوع مهمی است.

سرلشکر سلامی در پایان یادآور شد: ساختن یک حقیقت جاری از یک مقاومت مثال‌زدنی و نمادین برای ملت‌ها، سرمایه‌ای بزرگ است.
انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است