شما اینجا هستید: خانهاستانهاایلامفرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام : سپاه استان تمام امکانات خود را برای مقابله با کرونا ویروس به‌کار می‌گیرد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام : سپاه استان تمام امکانات خود را برای مقابله با کرونا ویروس به‌کار می‌گیرد

منتشرشده در ایلام یکشنبه, 03 فروردين 1399 ساعت 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ضمن اعلام به‌‌کارگیری تمام امکانات خود برای مقابله با ویروس کرونا گفت: معابر و خیابان‌های اقصی نقاط استان روزانه با60 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌ می شود.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفت‌‌وگویی، ضمن اعلام به‌کارگیری تمام امکانات خود برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: معابر و خیابان‌های اقصی نقاط استان روزانه با60 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌ می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: آمادگی در مقابله با کرونا ویروس به جهت به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای غلبه بر شیوع این ویروس و احیای سلامت دوباره شهروندان است.

 

وی با اشاره به اقدامات سپاه استان در ابعاد ترابری، لجستیکی، درمانی و بهداشتی خاطرنشان کرد: در بُعد لجستیکی به‌کارگیری تجهیزات گندزدایی و ضدعفونی‌کننده معابر و خیابان‌های اقصی نقاط استان با روزانه 60 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، اقدامات نیروهای جهادی و بسیجی و اجرای رزمایش را می‌توان نام برد.

 

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: تشکیل قرارگاه شفا با محوریت امر درمان، تهیه و توزیع اقلام و بسته های بهداشتی به تعداد 5000 واحد در بین شهروندان از دیگر اقدامات انجام‌ شده سپاه استان در راستای آرایش جنگی برای مقابله با این بیماری در ایلام است و تشکیل 4 کارگاه تولید ماکس نیز توسط سپاه استان انجام‌شده است.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اقدام و عمل را راهکار مبارزه با کرونا ویروس را در آرایش جنگی عنوان کرد و گفت: در آرایش جنگی اقدام و عمل شرط موفقیت است.

 

وی افزود: در شرایط اقدام و عمل نیروهای عمل‌کننده نیازمند پشتیبانی و همراهی جامعه هدف بوده و جامعه هدف که تلاش برای سلامتی آنان اولویت آرایش گیرندگان هستند نیز با همراهی خود که در این شرایط راه و رمزش در خانه ماندن است می‌توانند در خلق پیروزی و موفقیت مثمر ثمر باشند.

 

سردار شاکرمی عنوان کرد: کیفیت در ارائه خدمات، در اختیار بودن مراکز درمانی سپاه استان برای درمان مبتلایان و حضور در تست غربالگری در مبادی ورودی  استان، توزیع و تولید پَک‌های بهداشتی  و همراهی و همگامی با مردم و مسئولان تا محو کامل کرونا ویروس رسالت سپاه استان است.

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است