شما اینجا هستید: خانهاستانهااستانهارئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی:بیش از ۱۵۰ تن محصول اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی تولید شد

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی:بیش از ۱۵۰ تن محصول اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی تولید شد

منتشرشده در استانها دوشنبه, 10 اسفند 1394 ساعت 13:18
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:محمد زهرایی گفت: بیش از ۱۵۰ تن محصول اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی تولید شد.



به گزارش سپاه نیوز:محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش کشاورزی ۳۰ تن محصول ورمی کمپوست امسال تولید و وارد بازار شد، گفت: در سال ۹۴ از مجموع ۴۱۹ کارگاه برتر و فعال استان خراسان جنوبی بیش از ۱۵۰ تن محصول تولید شده است.

 زهرایی اظهار داشت: یکی از کارهای بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های محرومیت زدا برای کمک به دولت است و قشر بسیج بدون دستمزد و مشارکت مردم این پروژه‌ها را بهتر و با شناخت کافی از مناطق هدف اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی است، افزود: قرارگاه جهاد اقتصادی در استان‌ها تشکیل شده تا روستاها به عنوان نخستین حلقه تولید با هدف توانمندسازی روستائیان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در سال 94 از مجموع 419 کارگاه برتر و فعال خراسان جنوبی بیش از 150 تن محصول تولید شد و در بخش صنایع تبدیلی 57 کارگاه فعال بوده و در زمینه محصولات باغی، روغن گیری، تولید شیرینی سنتی و زرشک مشغول به فعالیت بود.

وی اظهار داشت: در بخش صنایع دستی 159 کارگاه فعال و تولیداتی از قبیل انواع کارهای معرق، تابلو فرش، جاجیم، گلیم، جوراب، فرش دستباف و غیره است.


انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است