شما اینجا هستید: خانهاستانهااستانهافرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان: وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید دلیل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان: وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید دلیل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است

منتشرشده در استانها سه شنبه, 11 اسفند 1394 ساعت 10:11
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار معروفی  گفت: وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید دلیل  قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است که کشور ما را در دنیا متمایز کرده است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سر تیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان درگفت‌وگویی شهدا را فارغ التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس برشمرد و اذعان داشت: کار باقی ماندگان دانشگاه دفاع مقدس امروز کار بسیار سخت و دشواری است.

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه  وجود بیش از 200 هزار شهید دلیل قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: یکی از عواملی که باعث می‌شود دشمن جرات تعدی به نظام جمهوری اسلامی پیدا نکند وجود همین شهداست؛ شهدا محور وحدت هستند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به زندگی شهید هراتی گفت: این شهید بزرگوار از رزمندگان دلاور لشکر 41 ثارالله و گردان 409 استان سیستان و بلوچستان بود که در عملیات های والفجر 8، کربلای یک، 4 و 5 افتخار حماسه‌آفرینی در کنار ایشان را داشتم.


وی عقب ماندن از شهدایی همچون هراتی اسکندری را مسئولیتی سخت دانست و افزود: حفظ و ترویج فرهنگ شخصیتهایی چون شهید هراتی که همه وجود و خانواده خود را در طبق اخلاص برای بقای دین خدا و فرهنگ ائمه و قران و تمامیت ارضی گذاشتند رسالتی خطیر است.


سردار معروفی تصریح کرد: هیچ خط کش گذاری برای شهدا وجود ندارد؛ شهدا متعلق به یک طایفه و خانواده و شهر نیستند شهدا متعلق به همه ی ملت ایران‌ هستند.

انتهای خبر/07

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است