شما اینجا هستید: خانهاستانهاخراسان جنوبیفرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی :فرهنگ شهید وشهادت برای جامعه مثل هوای پاک است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی :فرهنگ شهید وشهادت برای جامعه مثل هوای پاک است

منتشرشده در خراسان جنوبی یکشنبه, 24 بهمن 1395 ساعت 12:37
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سرهنگ  قاسمی گفت: فرهنگ شهید وشهادت برای جامعه مثل هوای پاک است و اگر در محیطی هوا نباشد انسان در اثر نرسیدن آن خفه می شود.

 

به گزارش سپاه نیوز: سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در یادواره سرداران شهید و شهدای والامقام شهرستان زیرکوه از برگزار کنندگان این یادواره تشکر کرد واظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا اوج ایثار، معنویت فداکاری واخلاص رزمندگان اسلام است.


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خاطرنشان کرد: فرهنگ شهید وشهادت برای جامعه مثل هوای پاک است واگردر محیطی هوا نباشد انسان در اثر نرسیدن آن خفه می شود.


وی تصریح کرد: اگر در جامعه روحیه شهادت طلبی ،ایثار فداکاری وروح حرکت حسینی کم شود یا بمیرد آن جامعه هم مرده است.


 سرهنگ قاسمی اذعان داشت:اندیشه و تفکر شهادت مثل آب خنک است وجامعه بشری خصوصا مدعیان ادامه راه انبیا و امام حسین (ع) به فرهنگ شهادت نیاز دارند.


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان داشت: دلیل اینکه ما عاشورا را فراموش نکردیم اما غدیر و حوادث بعد از رحلت پیامبررا فراموش کردیم این است که شرایط به گونه ای رقم خورد که فرهنگ شهادت طلبی مظلوم واقع شد اما عاشورا زنده ماند چون قیام امام حسینن در اثر تکرار و تمرین زنده مانده است.


وی با بیان اینکه بنده افتخار خادمی بسیجیان و هم خادمی شهدا در استان را دارم،گفت: دعا کنید بتوانیم در این راه درست خدمت کنیم و درست ترویج فرهنگ شهید و شهادت را داشته باشیم و درست راه رزمندگان و شهدا را ادامه دهیم.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است