شما اینجا هستید: خانهاستانهاخراسان جنوبیمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد:پاسداران پیش قدم برای رویارویی با دشمن در هر جای دنیا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد:پاسداران پیش قدم برای رویارویی با دشمن در هر جای دنیا

منتشرشده در خراسان جنوبی شنبه, 07 اسفند 1395 ساعت 10:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین  نوفرستی با بیان اینکه امروز در هر جا تهدیدی برای نظام بوجود آید؛ پاسداران پیش قدم هستند گفت: امروز نه تنها در سوریه بلکه در هر جای عالم نیاز باشد تکلیف ما است که حضور داشته باشیم.

 

به گزارش سپاه نیوز:حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)در همایش تجلیل و تکریم پیشکسوتان بازنشسته تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت: خداوند را شاکریم که به ما لیاقت داد که در مسیر پاسداری قرار گرفتیم. امام راحل چه زیبا فرمودند " ای کاش من یک پاسدار بودم".


وی با بیان اینکه امروز در هر جا تهدیدی برای نظام بوجود آید؛ پاسداران پیش قدم هستند افزود: امروز نه تنها در سوریه بلکه در هر جای عالم نیاز باشد تکلیف ما است که حضور داشته باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی خطاب به پیشکسوتان پاسدار توصیه کرد: شما تا می توانید ارتباط خودتان با سپاه را حفظ کنید. سپاه مال شما است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ما چیزی به نام بازنشستگی نداریم. قطعا یک فرمانده که هر روز و هر ساعت یک برنامه ای داشته حالا که بازنشسته شده اگر برنامه نداشته باشد این در شان پاسدار نیست.


وی متذکر شد: ما باید در درجه اول از خودمان مراقبت کنیم و در درجه دوم فقط اطاعت از ولایت ما را نجات می دهد.


سرهنگ رجب زاده فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) نیز در این مراسم اظهارداشت: اگر پاسداران توانستند مسئولیت خود را با موفقیت به پایان برسانند بخش عمده اش مرهون تلاش های خانواده های محترم آنان است.


وی ادامه داد: امروز وقتی گفته می شود پاسداران در جنوب شرق کشور خدمت می کنند که بیش از 388 کیلومتر مرز آبی و خشکی را حفظ می کنند. تمام تلاش سپاه این است که آنجا امنیت برقرار باشد.


سرهنگ رجب زاده با بیان اینکه امروز ما افتخار داریم که در حوزه محرومیت زدایی کارهای بزرگی انجام شده است افزود: در حوزه سلامت و بصیرت افزایی، بیمارستان صحرایی برگزار کردیم که بیش از 40 هزار نفر مراجعه مستقیم داشتند و 120 هزار نفر خدمات داده شده است.

 

گفتنی است، در پایان مراسم 23 نفر از بازنشستگان سال 95 تجلیل شدند.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است