شما اینجا هستید: خانهاستانهاخراسان جنوبیفرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی : هیچ حکومت مردمی دینی همچون انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی : هیچ حکومت مردمی دینی همچون انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد

منتشرشده در خراسان جنوبی چهارشنبه, 18 اسفند 1395 ساعت 11:34
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سرهنگ قاسمی گفت: هیچ حکومت مردمی دینی همچون انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد.

به گزارش سپاه نیوز: سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در اختتامیه مجمع عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در همه مقاطع با حوادث، بحران ها و وضعیت های خاصی مواجه بوده است .


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: در زمان پیامبران، مراجع و امامان نیز ملت ها نتوانستند آستانه صبر خودشان را بالا ببرند و با انقلاب و رهبری همراهی نکردند و لذا در هیچ زمانی تشکیل دولت اسلامی انجام نشده است.


وی یادآور شد: خداوند در سوره های احقاف، فصلت و هود قرآن کریم به سرگذشت انقلاب اسلامی اشاره دارد که اگر استقامت، پایداری و صبر در همه زمینه ها ادامه پیدا کند قطعا پیروز می شویم اما اگر تحمل و صبر ما پایان پذیرد این سنت الهی است که شکست ما حتمی است.


سرهنگ قاسمی افزود: اگر امروز سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه طبق فرمایشات رهبری عمل نکنند و آستانه صبر و پایداری در مسئولین پایان پذیرد سنت الهی در مورد ملت ما اتفاق می افتد و ما هم به سرنوشت قوم بنی اسرائیل گرفتار می شویم.

 

وی بیان داشت: در صدر اسلام نیز شکست پیامبر(ص) و امام علی(ع) در جنگ ها از جانب داخلی ها و آنهایی بود که نتوانستند امام خود را همراهی کنند. و این خطر همان اختلاف، شکاف، نفاق و دو رنگی از درون است.


سرهنگ قاسمی یادآور شد: رهبری الهی و معنوی، شریعت و دین اسلام و مردمی که عمل به شریعت و اطاعت از رهبری می کنند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.


فرمانده سپاه استان اظهارداشت: ملت ما تاکنون در استقامت و پایداری در مسیر انقلاب و اطاعت از رهبری الگو بوده است و تاکنون هیچ پیامبر و امامی این تعداد یار نداشته و مدت انقلاب و امامت طول نکشیده است.


وی بیان داشت: در مسیر تحقق نظام اسلامی پیشتازیم و در مرحله سوم یعنی تحقق دولت اسلامی قرار داریم و در اینجا دشمن از نقطه ضعف ما سوء استفاده می کند.


سرهنگ قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مرز 40 سالگی می رسد.  افزود: دشمن حربه ها را بیشتر و حلقه محاصره را تنگ تر می کند. ما در همه بخش ها پدافند کردیم اما در بخش اقتصادی جبهه پدافندی محکم نیست.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است