شما اینجا هستید: خانهاستانهاسمنانسپاهفرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛ اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛ اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 16 مرداد 1399 ساعت 11:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در این استان گفت: در این مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار مرتضی کشکولی  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حاشیه دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سخنانی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از این کمک‌ها از سوی سپاه و بخشی دیگر نیز توسط مردم و خیرین تهیه و تأمین شده است افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه علاوه بر توزیع این بسته‌های معیشتی، به مناسبت عید غدیر ۲۱ هزار پرس غذای گرم نیز از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی، هیئت رزمندگان، سپاه ناحیه خرم آباد و… در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

سردار کشکولی، عنوان کرد: همچنین تا پایان امسال هر هفته و در شب‌های جمعه هزار پرس غذای گرم در استان توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در لرستان طی دهه اول و مرحله سوم نیز طی دهه سوم ماه صفر اجرا می‌شود گفت: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته و با همکاری دستگاه‌های حمایتی ۹۵ هزار کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی در بین محرومان و افراد آسیب دیده از کرونا استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۴۰ هزار بسته مرغ در استان توزیع کرده است.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه ۵۰۷ هزار خانواده در سطح استان شناسایی شده که در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بسته‌های معیشتی در بین ۱۵۷ هزار خانواده توزیع شد عنوان کرد: در این رابطه بانک اطلاعاتی در استان تهیه شده و افراد نیازمند می‌توانند مشخصات خود را در این بانک اطلاعاتی ثبت کنند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است