شما اینجا هستید: خانهاستانهاسمنانفرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: ادامه عملیات ضدعفونی معابر استان سمنان تا ریشه‌کنی کرونا

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: ادامه عملیات ضدعفونی معابر استان سمنان تا ریشه‌کنی کرونا

منتشرشده در سمنان یکشنبه, 25 اسفند 1398 ساعت 09:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عملیات ضدعفونی شهر و روستاهای استان تا ریشه‌کنی این ویروس ادامه دارد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه عملیات ضدعفونی شهر و روستاهای استان تا ریشه‌کنی این ویروس ادامه دارد، اظهار داشت: رعایت توصیه‌های بهداشتی و پزشکی بهترین راهکار پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است.

 

وی با بیان اینکه ستاد مردمی در شهرهای استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا راه‌اندازی می‌شود، افزود: خوشبختانه در استان از قبل آمادگی کامل در حوزه درمان برای مقابله با بیماری کرونا وجود داشت.

 

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای رفع کمبود اقلام بهداشتی اتخاذ شده است، افزود: سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای ریشه‌کنی ویروس کرونا به کار گرفته‌اند.

 

سردار دامغانی با بیان اینکه ضدعفونی معابر شهری به‌ویژه در مناطق پرتردد شهری در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سپاه، بسیج، شهرداری و مجموعه عوامل ذی‌ربط در اقدامی جهادی و شبانه، عملیات ضدعفونی معابر تردد شهری را انجام دادند.

 

وی با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی مرکز و غرب استان سمنان به سپاه پاسداران و شرق استان به ارتش واگذار شده است، افزود: بسیج سازندگی استان کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را نیز فعال کرده است که در خصوص تولید ماسک و لباس‌های درمانی فعالیت می‌کنند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در صورتی که مردم از خانه جز در مواقع ضروری بیرون نیایند، می‌توانیم هر چه سریع‌تر شاهد نابودی این ویروس باشیم، گفت: سپاه و بسیج نهادی مردمی هستند که همواره در شرایط سخت و بحرانی یار و مددکار مردم بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

 

سردار دامغانی با بیان اینکه انسجام خوبی در رسانه‌های استان سمنان برای اطلاع‌رسانی رعایت نکات بهداشتی و … شکل گرفته است، تصریح کرد: مردم باید نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت و با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز مسافرت‌های خود را لغو کنند.

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است