شما اینجا هستید: خانهگزارش تصویریسپاهسردار شریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها رویای نیل تا فرات را فراموش کرده‌اند/جبهه مقاومت به زودی خلافت داعش را بر می‌چیند

سردار شریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها رویای نیل تا فرات را فراموش کرده‌اند/جبهه مقاومت به زودی خلافت داعش را بر می‌چیند

منتشرشده در سپاه جمعه, 02 تیر 1396 ساعت 12:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: به فضل الهی و رهنمودهای پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی جبهه مقاومت به زودی خلافت داعش را در سرزمین شامات برخواهد چید.


به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود: مردم عزیز ایران ۳۸ سال است که در شرایط مختلف آب و هوایی، سیاسی و اجتماعی و بحران هایی مثل جنگ تحمیلی و درگیری گروهک‌ها همواره بر آرمان ازادی قدس شریف پای فشرده اند چرا که رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را تعقیب می‌کنند، امام و مقام معظم رهبری همزمان که با رژیم ستم شاهی مبارزه می‌کردند و استقلال و آزادی ملت ایران را فریاد می‌زدند استقلال و آزادی مردم فلسطین را هم خواستار بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: اگر مبارزات مردم فلسطین را به دو مقطع تاریخی تقسیم کنیم حتما مقطع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور و بروز گفتمان انقلاب اسلامی و نگاه امام خمینی (ره) به مسئله آرمان فلسطین و پیگیری آن توسط مقام معظم رهبری صفحه درخشانی در مبارزات مردم فلسطین دیده می‌شود.

سردار شریف اضافه کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ملت فلسطین با سرخوردگی مواجه بود به دلیل سازش کشورهای عربی بویژه سردمداران مصر و بویژه امضای پیمان کمپ دیوید، اما امام (ره) با اعتماد به نفسی که داشت بار‌ها و بار‌ها گفت: سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینیان است و مردم فلسطین روزی به حقشان خواهند رسید، اما این گفته امام (ره) با تدابیر ویژه همراه بود.

وی افزود: نام گذاری روز قدس یکی از سر فصل‌های درخشان استراتژی امام (ه) بود، صهیونیست‌ها تا قبل از انقلاب اسلامی فکر می‌کردند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده می‌شود و به دنبال گسترش جغرافیایی از نیل تا فرات بودند و ما هرگز فراموش نمی‌کنیم که در پرچم ننگین رژیم صهیونیستی دو خط آبی نماد نیل و فرات ترسیم شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: ابتکار و خلاقیت امام (ره) و پشتیبانی ملت عزیز ما در روز قدس سال‌های گذشته مبارزات علیه اسرائیل را به جایی رساند که آن‌ها از نیل تا فرات را فراموش کردند بلکه دور آن سرزمین محدودی را هم که غصب کرده بودند دیوار بتنی کشیدند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مطمئن باشید پیروزی انقلاب اسلامی و نام گذاری روز قدس و حمایت سازمان یافته ما از جبهه مقاومت و مردم فلسطین جبهه جدیدی را در اذهان مبارزان فلسطینی و لبنانی رقم زده است، اسرائیل روزگاری مدعی بود که اگر همه کشورهای عربی و ارتش‌های آن‌ها با هم جمع شوند نمی‌توانند رژیم صهیونیستی را شکست دهند، اما الهام بخشی پیام امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری و تجربه دفاع مقدس کار را به جایی رساند که یکی از کوچک‌ترین کشورهای عربی اولین شکست نظامی را در جنگ‌های ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی به سامان رساند.

وی اضافه کرد: بعد از آن هم جریان حماس تقویت شد و توانست در جنگ‌های بعدی رژیم صهیونیستی را شکست دهد و ما کم کم به آن جمله‌ای نزدیک می‌شویم که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر زبان آورد که گفت، انقلاب اسلامی در ایران زلزله‌ای به پا کرده است که پس لرزه‌های آن رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

سردار شریف افزود: ملت ما در طول ۳۸ سال گذشته نشان داده است که با اعتقاد قلبی، ایمانی و معنوی و با روحیه حماسی و با توجه به حقوق بشر و منافع ملی خودش از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهد کرد و از هیچ کمکی به آن‌ها فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: تشکیل نیروی قدس سپاه قطعا نقطه عطفی بود در تاریخ مبارزات مردم فلسطین، نیروی قدس سپاه تشکیل شد تا توانمند سازی لازم برای مردم فلسطین برای رسیدن به حق خودشان و به خانه هایشان فراهم شود این یک تکلیف شرعی و قانونی است که ما موظف به انجام آن هستیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: دیوار حائل مشکلی از رژیم صهیونیستی حل نخواهد کرد آن حفره‌های عظیم زیر این دیوار احداث خواهد شد، سجیل‌ها از فضای این دیوار عبور خواهند کرد تا زمانی که آن‌ها به حق مردم فلسطین تمکین نکنند و نپذیرند که میلیون‌ها آواره فلسطینی در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند و اجازه ندهند که آن‌ها به سرزمین خود برگردند تا زمانی که نوار غزه را محاصره کرده اند و تا زمانی که با مردم کرانه باختری رود اردن با تحقیر برخورد می‌کنند بدانند که مبارزه ادامه دارد این یک حق شرعی و قانونی است.

سردارشریف اضافه کرد: درود بر مبارزان فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی هم با اعتصاب غذا توانستند توجه افکار عمومی را به مظلومیت خود جلب کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: به شما اطمینان می‌دهم به فضل الهی و برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و در پرتو شجاعت، کاردانی و صداقت و اخلاص فرزندان شما جبهه مقاومت به زودی جشن برهم چیدن بساط خلیفه خود مختار داعش را در سرزمین شامات برگزار می‌کند و یکبار دیگر توجه افکار عمومی را به سمت ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با دشمن مشترک مسلمانان جلب خواهد کرد، قبله اول مسلمین متعلق به امت اسلامی است هیچ گروه و جناح سیاسی در سرزمین فلسطین حق ندارد به نمایندگی از امت اسلامی راجع به این موضوع تصمیم بگیرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: ما چشم انداز خوبی را شاهد هستیم و در روزهای اخیر شاهد بودیم دو جریانی که در منطقه ما از تروریست‌ها حمایت می‌کردند با افشاگری‌های خودشان نشان دادند که آن‌ها دنبال انحراف افکار عمومی در اسلام و از پشت خنجر زدن به مسئله فلسطین هستند این افشا گری‌ها شرایط آگاهی را در امت اسلامی بوجود خواهد آورد، و یکبار دیگر به فضل الهی توجه افکار عمومی معطوف می‌شود به مسئله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن و مبارزه با رژیم جنایت کار و سفاک صهیونیست.

وی افزود: به امید روزی که ما نماز جمعه را به امامت ولایت فقیه و پیشوای مسلمانان عالم در مسجد الاقصی بر پاکنیم.
انتهای خبر/01

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است