شما اینجا هستید: خانهگزارش تصویریسپاهحجت الاسلام و المسلمین سعیدی در شهرکرد: دشمن اشتباه محاسباتی کند ،پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد/اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی مؤلفه های ساخت درونی قدرت

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در شهرکرد: دشمن اشتباه محاسباتی کند ،پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد/اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی مؤلفه های ساخت درونی قدرت

منتشرشده در سپاه شنبه, 03 تیر 1396 ساعت 11:30
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن اگر در گرداب اشتباه محاسباتی قرار گیرد، پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه درسپاه  در جمع پرشور مردم شهرکرد در راهپیمایی روز قدس با برشمردن توطئه های استکبار برای سلطه برمنطقه ی غرب آسیا ،یکی از حلقه های توطئه را ایجاد یک رژیم غیر دینی ضد اسلامی و نژاد پرست بنام رژیم صهیونیستی بر شمرد و گفت: امروز قریب به 70 سال است از شکل گیری این غده ی سرطانی در قلب خاورمیانه می گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به  توطئه ها و دسیسه های استکبار درتقابل با انقلاب اسلامی اظهار کرد:  راهبردهای فرهنگی همچون جنگ صلیبی و توهین به قرآن و پیامبر اعظم (ص) و راهبرد نظامی و حمله به عراق و افغانستان و اشغال این دو کشورو راهبرد آمریکا از سال 2005 که ورود به جنگ نیابتی بود را مهمترین تهدیدات دانست.

وی افزود: در چند نوبت اسرائیل به نیابت از آمریکا به لبنان و غزه حمله کرد و سپس رژیم آل سعود و امارات و برخی دیگر از کشورهای مرتجع به  نیابت از آمریکا وارد جنگ و آتش افروزی شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پیامد های جنگ نیابتی را برای جهان اسلام فاجعه  بار توصیف کرد و گفت:این جنگ ها علاوه بر خسارت مالی و جانی وارده بر مسلمین باعث از هم پاشیدگی ارتش های سوریه، یمن، عراق و مصر گردید.

 وی به نقش انقلاب اسلامی در تقابل با نقشه های شوم استکبار پرداخت وبا اشاره به اصول پایدار نظام اسلامی در تقابل با راهبردهای جبهه استکبار و و ارتجاع گفت: اولین اصل راهبردی نظام اسلامی  حمایت و تکیه بر محور مقاومت بوده وحمایت از مظلومین جهان همچون مردم مظلوم افغانستان،عراق،سوریه، فلسطین و ...از مصادیق این حمایت است ؛راهبرد جمهوری اسلامی ایران در سوریه تإکید بر محور مقاومت و حفظ سوریه در هسته اصلی مقاومت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی دومین اصل انقلاب اسلامی را مقابله با نظام استکبار و مقابله با ظلم و ظالم برشمر ومقابله با رژیم صهیونیستی و ایستادگی مقابل آمریکا را از مصادیق این راهبرد به شمار آورد.

وی سومین اصل انقلاب اسلامی را تغییر در معادلات قدرت و توازن قوا دانست و با اشاره به 70 سال تاریخ تإسیس رژیم صهیونیستی افزود:  درطول 35 سال عمر اشغال گری این رژیم جعلی قبل از انقلاب، صهیونیستها در همه جنگ ها پیروز بوده و در 35 سال پس از انقلاب اسلامی، در همه جنگ ها همچون حمله به لبنان و غزه ودیگر حرکت ها شکست خورده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، چهارمین اصل و راهبرد نظام اسلامی را شکست توطئه جنگ درون تمدنی استکبار برشمرد و افزود : همچنین تکیه بر قدرت دفاعی درون زا و بومی مورد توجه بوده واین راهبرد یکی از عوامل مهم اقتدار ملی است

وی در ادامه تاکید کردند: اگر دشمن در گرداب اشتباه محاسباتی قرار گیرد، پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان  استحکام درونی نظام را از جمله مهم ترین راهبردها برشمرد واز اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی بعنوان مؤلفه های بازسازی درونی قدرت در برابر عوامل تهدیدی همچون اتکا به بیرون و اتکا به دشمن یاد کرد.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است