شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدر پیام فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مناسبت هفته بسیج: بسیج توانمندی های تحسین برانگیزی را به نمایش گذاشته است

در پیام فرمانده نیروی هوافضای سپاه به مناسبت هفته بسیج: بسیج توانمندی های تحسین برانگیزی را به نمایش گذاشته است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 05 آذر 1399 ساعت 12:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: سردار حاجی زاده در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را از بدو تاسیس به نمایش گذاشته است.

به گزارش سپاه نیوز؛ به مناسبت هفته بسیج سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: 

 

"بسیج حقیقتی شبیه به افسانه ها است."

حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی)

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه- سرتیپ پاسدار برادر غلامرضا سلیمانی

هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی و جانفشانی های فرزندان رشید ایران اسلامی است.

یادگاران شجره طیبه ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد؛ این نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را از بدو تاسیس به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن مایه افتخار و سربلندی اسلام ، انقلاب و کشور شده است، شواهد نشان می دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته ای دارد که اگر شناخته شود و مورد تکریم ، حمایت ، هدایت و مدیریت قرار گیرد می تواند از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد و از این توانمندی ها می توان در عرصه های سازندگی ، اقتصادی ، فرهنگی ، دفاعی و دیگر زمینه ها که باید شناخته شود استفاده نمود.

بسیج بهترین پشتوانه علمی ، فرهنگی و دفاعی برای انقلاب مقدس الهی است.

اینجانب برخود لازم می دانم هفته مبارک بسیج را به جنابعالی و همه بسیجیان جان برکف و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال تحت توجهاتحضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز ( مد ظله العالی) مسئلت دارم.

 

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است