شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده کل سپاه : جنگ نظامی از برنامه‌های دشمن خارج شده است

فرمانده کل سپاه : جنگ نظامی از برنامه‌های دشمن خارج شده است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 05 آذر 1399 ساعت 12:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرلشکر سلامی گفت:  دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید و مأیوس و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز (چهارشنبه) هم‌زمان با سالروز بسیج مستضعفین و آغاز هفته بسیج در آیین رونمایی از 2887 طرح خدمت رسانی بسیج ، اظهار کرد: خدمت ما به مردم بدون منت است و رسم و مرام بسیجی‌ها شرف، جوانمردی، غیرت و ایثار جمال بسیج است.

 

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بسیجیان از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و بسیج، جمال رحمت، محبت و زینت یافته به پاکی و طهارت‌اند و رخسار معنوی بسیج است.

 

سرلشکر سلامی با اشاره به عرصه های دشمنی با ملت ایران و تمرکز نظام سلطه و استکبار بر جنگ اقتصاد و معیشت مردم تأکید کرد: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید و مأیوس شده است و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است، ولی در جریان دشمنی با نظام، دین، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم را هدف قرار داده است.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دفاع برجسته‌ترین فراز تاریخ ماست و تا انتهای این مسیر ایستاده ایم، انتهای این ایستادگی، زوال دشمنی است که غروب را تجربه می‌کند ادامه داد: بسیج ایستاده است تا تحت فرمان رهبری از این ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دفاع کند.

 

 

وی تأکید کرد: لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد و براندام جوانان ما زینت یافته است و از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و حیثیت ملت دفاع می‌کنیم.

 

سرلشکر سلامی بسیج را ظرفیت پای کار نظام و ملت ایران در همه عرصه ها به ویژه در مقابله با جبهه دشمن توصیف و اظهار داشت: مقابل دشمن ایستادیم و به پیروزی ایمان داریم و قرار گرفتن در این طریق درخشان بر بسیجیان ما مبارک باشد.

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است