شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبا حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه؛ احداث شهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم روستاهای زاج و داربست آغاز شد

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه؛ احداث شهرک مسکونی شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم روستاهای زاج و داربست آغاز شد

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 05 آذر 1399 ساعت 21:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز:کلنگ احداث شهرک مسکونی مزین به نام سرباز ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم روستاهای زاج و داربست از توابع شهرستان بشاگرد توسط نیروی دریایی سپاه به زمین زده شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ آیین کلنگ زنی احداث شهرک مسکونی مزین به نام سرباز ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم ولایتمدار روستاهای زاج و داربست از توابع شهرستان بشاگرد، با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مسئولین استانی و خیران نیکوکار آغاز شد.

 عملیات اجرایی این شهرک توسط مهندسی نیروی دریایی سپاه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همراهی خیران نیکوکار احداث خواهد شد.

احداث راه دسترسی و ارائه خدمات عمومی مانند برق، آبرسانی ، مخابرات،  فیبر نوری برای این شهرک در نظر گرفته شده است. اجرای  این پروژه مسکونی برای سکونت مردم سیل زده روستاهای زاج و داربست که در دی ماه سال گذشته روستاهای آنان به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیلاب تخریب شده بود توسط نیروی دریایی سپاه  صورت می گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم اظهار داشت: ان شاءالله به مدد الهی، با تلاش همگی و روحیه جهادی انقلابی می توانیم با تامین منابع لازم، تا فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی تقریباً یک سال دیگر این شهرک مسکونی راآماده و در اختیار مردم عزیز زاج و داربست قرار دهیم.  
سردار تنگسیری افزود: رزمندگان دریا دل نیروی دریایی سپاه همانگونه که در زمان آسیب ها و خسارت های سیل سال گذشته، در کنار مردم و همراه آنان بودند و تا آنجایی که توانستند و تا حد ممکن امداد رسانی، کمک و تلاش نمودند و وظیفه خود می دانیم و افتخار می کنیم که در کنار این هموطنان عزیزتر از جانمان باشیم وبرای ایجاد آسایش و امنیت آنان خودمان را فدای کنیم .
دریادار  تنگسیری  گفت:   با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) مبنی بر کمک رسانی ، امداد و احداث خانه های مسکونی برای محرومین و اقشار آسیب پذیر، همراه و دوشادوش مردم برای رفع مشکلاتشان خواهیم بود.


آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است