شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار نقدی: دشمنان نقش سردار قاآنی در جبهه مقاومت را هم درک خواهند کرد

سردار نقدی: دشمنان نقش سردار قاآنی در جبهه مقاومت را هم درک خواهند کرد

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 30 دی 1398 ساعت 19:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: به فضل الهی دشمنان نقش سردار قاانی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه  و ادامه دهنده راه حاج قاسم را در جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را درک خواهند کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور برگزار شد،گفت: امروز پرچم نیروی قدس به کسی سپرده شده است که 40 سال هم دوش و همرزم سردار شهید سلیمانی بوده و حتی یک لحظه هم جبهه را ترک نکرده است.



وی افزود: سردار قاآنی در رزمندگی و دلاوری، تبعیت از ولایت و عشق به شهادت همان حاج قاسم عزیز ما است.



معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: آمریکا با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، سر لوله تفنگ خود راروی شقیقه خود گذاشت و این تفنگ قطعاً شلیک خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به فضل الهی دشمنان نقش سردار قاانی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه و ادامه دهنده راه حاج قاسم را هم در جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را درک خواهند کرد.



سردار نقدی اظهار کرد: دشمن تصور می کند با ترور سردار سلیمانی می تواند در جبهه مقاومت خللی ایجاد کند اما کور خوانده است .

وی افزود: کسی باور نمی کرد که بعد از ترور سید عباس موسوی دبیر کل قبلی حزب الله لبنان کسی هدایت حزب الله را به دست می گیرد که امروز تمام معادلات آن را به هم می ریزد و همین طور باور نمی کردند که بلافاصله بعد از شهادت ابومهدی المهندس، خواسته همیشگی او یعنی خروج آمریکایی ها از عراق ظرف چند ساعت محقق شود و مقاومت را اینگونه با سرعت جلو ببرد.



معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز عهد می بندیم تا محو کامل استکبار در منطقه مبارزه را ادامه دهیم و راه حاج قاسم سلیمانی را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی با جدیت ادامه دهیم و پرچم حاج قاسم را بعد از فتح بیت المقدس، آنجا به احتزاز در آوریم.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است